.PL

Inne tytuły:
przewodnik po Polsce dla dzieci
Kropka pe el
Autor:
Andrzej Paulukiewicz
Ilustracje:
Dominik Cymer
Rafał Szczepaniak
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry (2011-2014)
ISBN:
978-83-60850-14-5, 978-83-63696-60-3
Autotagi:
druk
książki
przewodniki
2.0

"Kropka pe el" to 55 bogato ilustrowanych rozdziałów przedstawiających najciekawsze miejsca z całego kraju, wybrane i opisane specjalnie z myślą o małych turystach. Znajdziecie tu niezliczone atrakcje: perełki dzikiej przyrody i wspaniałe zabytki, historyczne miasta i nowoczesne budowle, nawiedzone zamki, tajemnicze jaskinie i bezdenne kopalnie, miejsca piękne, zadziwiające i zabawne. Książka zawiera również praktyczne informacje, dane teleadresowe i linki do stron internetowych - wszystko, co może przydać się przy planowaniu podróży. Aż trudno się powstrzymać, by natychmiast nie wyruszyć w drogę.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Spodziewałam się czegoś więcej. Czegoś dostosowanego do małego, lub chociaż średniego odbiorcy. Zamiast tego otrzymujemy nijaki przewodnik po wybranych miejscach w Polsce (rzeczywiście wartych odwiedzenia, choć nie wszystkimi zainteresujemy dziecko), ze zgrabnymi, choć nie zawsze istotnymi opisami i... koszmarnymi ilustracjami. Oprawa graficzna książki jest tak nietrafiona, że chyba bardziej się nie dało tego zepsuć. Ilustracje nie są dostosowane ani do odbiorcy małego, ani dużego; nie idzie z nich wyciągnąć ani inspiracji, ani nie oddają wiernie rzeczywistości, ani magicznego klimatu wspominanych miejsc. Największy minus całej książki.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo