Trafiony, zatopiony

Tytuł oryginalny:
A gift to remember
Tłumacz:
Bożena Kucharuk
Autorzy:
Melissa Hill
Casey Hill
Wydawcy:
Prószyński Media (2014)
Prószyński i Spółka (2014)
Wydane w seriach:
Duże Litery
Duże Litery (Prószyński i S-ka)
ISBN:
978-83-7839-781-6, 978-83-7961-832-3
978-7839-781-6, 978-83-8069-832-3
Autotagi:
druk
powieści
4.0

Darcy Archer pracuje w księgarni Chaucer’s na Manhattanie. Jak przystało na romantyczną idealistkę, nie słucha głosu rozsądku i cierpliwie czeka, aż w jej życiu pojawi się mężczyzna, którego będzie mogła pokochać całym sercem. Pewnego dnia, jadąc do pracy rowerem, wpada na elegancko ubranego młodzieńca, spacerującego z psem. Nieprzytomny mężczyzna zostaje odwieziony do szpitala, a zwierzę trafia pod opiekę Darcy. W miejscu wypadku dziewczyna znajduje także niewielki pakunek - prezent owinięty w gruby zielony papier i obwiązany czerwoną wstążką. Zaintrygowana, zaczyna poznawać świat nieznajomego przechodnia, pełen książek, podróży i przygód, o jakich zawsze marzyła. Oczami wyobraźni widzi w poszkodowanym ideał mężczyzny i zastanawia się, czy aby nie jest on TYM JEDYNYM... Czy fantazja może stać się rzeczywistością? Co się zdarzy, gdy książę z bajki się obudzi? Czy Darcy Archer i Aidan Harris są sobie przeznaczeni?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo