Litery:

nauka czytania

Autorzy:
Ewa Przyłubska
Feliks Przyłubski (1906-1983) ...
Ilustracje:
Mieczysław Kwacz ...
Wydawcy:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (1974-2023)
Wydaw. Szk. i Pedag (1976-1977)
ISBN:
83-02-00355-7, 83-02-03623-4
978-83-02-20212-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
szkoły podstawowe
Więcej informacji...
5.0

Publikacja pt. "Litery: Nauka czytania" to książka, która przez lata pomagała P"Litery: Nauka czytania" to książka dla dzieci, które chcą doskonalić swoje umiejętności w czytaniu. Publikacja autorstwa Ewy i Feliksa Przyłubskich, to sprawdzona pozycja, po którą warto sięgnąć, chcąc pomóc dzieciom opanować naukę liter.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Na tej książce, ze wspaniałymi ilustracjami Mieczysława Kwacza, nauczyłam się czytać ja, moje rodzeństwo, a teraz wychowuje się na niej kolejne pokolenie naszej rodziny.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Katarynka
Opis
Inne tytuły:ćwiczenia pomocnicze "B" przewodnik dla nauczyciela nauka czytania
Autorzy:Ewa Przyłubska Feliks Przyłubski (1906-1983) Ewa i Feliks Przyłubscy
Ilustracje:Mieczysław Kwacz Ewa Przyłubska Feliks Przyłubski (1906-1983)
oraz:Feliks Przyłubski (1906-1983) Mieczysław Kwacz Anna Tworkowska
Wydawcy:Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (1974-2023) Wydaw. Szk. i Pedag (1976-1977)
ISBN:83-02-00355-7 83-02-03623-4 978-83-02-20212-4
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania podręczniki proza publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe reprodukcje szkoły podstawowe zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 69 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo