Komentarze
Wiadomości: 2

Przedstawiam Ci fascynujący świat kasyna online wazamba-pl! Jeśli szukasz ekscytujących gier, emocji i niezapomnianych emocji, to jest miejsce dla Ciebie. Ja sama zanurzyłam się w ten fascynujący świat i nie mogę się oderwać!

Tutaj masz możliwość wyboru spośród różnych gier: automaty, ruletka, blackjack i wiele innych. Istnieją również fajne bonusy dla początkujących i zwykłych graczy, co czyni grę jeszcze bardziej ekscytującą.

Dołącz do mnie i już teraz zanurz się czytać w świat emocji! Nie przegap swojej szansy na wygranie dużych nagród i dobrą zabawę.

Link    PW    Źródło
Napisano: 24.03.2024 17:39:26
 
Szukaj w wątku
bmelnicenko02
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo