Czym jest coaching?:

prawdy i mity

Autorzy:
Monika Zubrzycka-Nowak
Katarzyna Rybczyńska
Sylwia Monostori
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2018)
ISBN:
978-83-7489-734-1
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

„Coaching” – słowo intrygujące, modne, nieco tajemnicze, ale także nadużywane i często błędnie rozumiane. Czym zatem jest coaching? Autorki porównują go z innymi formami wsparcia, z którymi często jest mylony, takimi jak: konsulting, doradztwo, nauczanie czy terapia. Podpowiadają: Ľ w jakich sytuacjach jest to odpowiednia metoda wspierania rozwoju, a w jakich inne metody sprawdzą się lepiej; Ľ jak ocenić kompetencje coacha i na co zwrócić uwagę przy jego wyborze; Ľ jakie są standardy prowadzenia sesji coachingowej; Ľ jak przygotować się do sesji, aby coaching przyniósł jak najlepsze efekty. Odwołując się do wielu przykładów z własnej praktyki, autorki pokazują, dlaczego coaching jest wyjątkową metodą wspierania rozwoju – niezwykle inspirującą i budującą tego, kto się jej poddaje. Przekazują rzetelną wiedzę w sposób klarowny, lekki i z ogromnym poczuciem humoru. Czym jest coaching? Opinii na ten temat jest wiele, a ta książka powstała właśnie po to, abyś miał wreszcie szansę poznać MOC coachingu i wyrobić sobie własne zdanie. Prawdziwe historie pozwolą Ci zobaczyć szerszą perspektywę zdarzeń i własnych doświadczeń. Przekonaj się zatem, jak kolejne kartki otwierają przed Tobą nowe możliwości – prawdopodobnie spojrzysz na swoje życie jak nigdy dotąd. Anna Węgrzyn coach ICC, autorka projektów rozwojowych Zmiany w Życiu oraz Biznesowe Ewolucje
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo