Zabawy manualne na cały rok:

ludziki z kasztanów, origami, pisanki, ozdoby choinkowe

Autorzy:
Gabriela Zając
Maja Włodarczyk
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze Arystoteles Marek Matusiak (2014-2017)
ISBN:
978-83-63803-28-5, 978-83-63803-95-7
83-63803-95-7, 978-83-63808-95-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki

Książka "Zabawy manualne na cały rok" zawiera propozycje rozwojowych zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Dziecko dzięki twórczości plastycznej, która jest ważna w ogólnym rozwoju nabywa umiejętności, które niezbędne są w procesie edukacji. Czynności manualne wykształcają w dzieciach sprawność dłoni i palców, która ułatwia im później posługiwanie się ołówkiem, kredkami czy pędzelkiem. Ponadto książka uczy kreatywności i rozwija wyobraźnię. Dzięki proponowanym zabawom maluch kształci także zdolności manualne i zdolności koncentracji. Oprócz umiejętności potrzebnych w zakresie rozwoju, publikacja przede wszystkim zapewni wiele radości tworzenia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo